مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 12:352023-10-10سياسي

طرح الزام ثبت اسناد رسمی بلاتکلیف نمانده است


 طرح الزام ثبت اسناد رسمی  و اعتبارزدایی از اسناد غیررسمی بلاتکلیف نمانده و قوه قضاییه ارتباط تنگاتنگی با مجمع تشخیص مصلحت نظام دارد.

- سخنگوی قوه قضاییه گفت: طرح الزام ثبت اسناد رسمی  و اعتبارزدایی از اسناد غیررسمی بلاتکلیف نمانده و قوه قضاییه ارتباط تنگاتنگی با مجمع تشخیص مصلحت نظام دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسعود ستایشی در نشست خبری روز سه شنبه در پاسخ به سوال ایسنا دریاره اینکه اخیرا بحث بلاتکلیف ماندن طرح الزام ثبت اسناد رسمی و اعتبارزدایی از اسناد غیررسمی در مجمع تشخیص مصلحت نظام دوباره مطرح شده است.

نظر کارشناسی قوه قضاییه در این باره چیست و چه تعاملی با مجمع تشخیص مصلحت داشته است؟ گفت: این طرح بلاتکلیف نمانده و قوه قضاییه ارتباط تنگاتنگی با مجمع تشخیص دارد و در عین حال قوه قضاییه در جلسات کارشناسی شرکت دارد و در مجمع تشخیص مصلحت نظام حضور مستمر دارد.

وی افزود: نقل و انتقال عادی املاک غیرمنقول سبب بروز مشکلات متعددی شده از جمله عدم شناسایی مالکین و عدم اتمام حدنگار و کلاهبرداری هایی شده و افزایش پرونده های حوزه املاک را بدنبال دارد و در اقدام موثری که قوه قضاییه و سازمان ثبت دارند، طرح مذکور در حدود اسناد مالکیت و ساماندهی مشاورین املاک تهیه شد و تقدیم مجلس شد و پس از بررسی در مجلس به تصویب رسید ولی به لحاظ عدم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح الزام ثبت اسناد رسمی بلاتکلیف نمانده است

طرح الزام ثبت اسناد رسمی بلاتکلیف نمانده است